kawan eraa

Saturday 4 August 2012

DIA

Assalamualaikum WBT. salam perpaduan. salam 1 Malaysai *okay. agak over kan? = =

hari ini aku nak guna pengganti nama sebagai saya. *sopan sikit

kalau saya tengok blog orang lain. kemain g update selalu kan? bukan mcm saya nih. hasil tadakk habuk banyak. okayy, saya tamao banyak-banyak cakap, direct to the point pasal tajuk entry "DIA"

haa, banyak sangat dan sangat banyak orang tanya kat saya, " eraa kau ada boifren? " " mesti ada kan? ", bila saya jawab takde. mereka-mereka ni akan cakap " ahh tipuuuulaah! "

okayy, saya penat untuk berkata benar. _ _" terpaksala juga kadang-kadang cakap ADA baru mereka-mereka ni puas hati. HORREEYYY!! *sangat = =

" ish perlu ka BOIFREN tuh sekarang ni? " sebenarnya jawapan saya TIDAK. yaaa. saya tahu ada di kalangan awak-awak semua akan cakap PERLU.

saya xnafikan laa yang boifren tu kadang-kadang ada baiknya juga tapi lebih kepada ke arah keburukan kan? asalkan korang semua pandai jaga diri, maybe BAIK lah jawapannya untuk korang.

tapi kan tapi kan, saya rasa KAWAN tu lagi better dari BOIFREN. saya nak bagi 1 nasihat yang berguna kepada saya juga korang semua. nasihat ni dari kaka angkat tersayang saya yang berada kat LAHAD DATU, Sabah sekarang ni. missyou kakk miera. :'(

kaka selalu nasihat saya, dia kata " dikk, kalau ada orang suka adik, adik jangan bercinta dengan dia. adik cakap kat dia kalau dia betul-betul serius kat adik, suruh dia datang rumah masuk meminang. adik jangan rancang apa-apa pun dengan dia kalau dia setuju. nanti adik yang sakit sebab berharap "

okk, saya patuh & serius sangat, saya xnak bercinta buat masa ni. yaa. memang x d nafikan apa yang kita kata hari ni xmenjamin apa yang berlaku akan datang. saya hanya mampu berkata TIDAK untuk bercinta hari ini tapi siapa tahu Allah SWT bukakan pintu hati saya pada hari esok. jadi, saya tidak pula terlalu menegaskan tentang hal tu tidak pula mengambil ringan ye. insyaAllah saya cuba berpegang kepada kata-kata.

bila suda sampai masanya, mungkin jemputan kahwin akan dipaparkan di sini. jemputlah datang ye. hehehe. *gurau jee

" DIA yang saya tunggu sang SUAMI yang akan menerima apa adanya saya, menyayangi saya dengan sepenuh hatinya, menjaga saya di kala saya sakit dan memerlukan "

DIA lah sang HALAL saya.



okayy. saya hanya buat-buat ekspresi muka yang over. sekian :D




Terima Kasih kerana sudi membaca. Tinggalkanlah jejak untuk saya jejaki semula.(:

No comments: